недеља, 12. октобар 2008.

Seksi intervju: Mia Borisavljevic bez cenzure!

Mia Borisavljevic, koja je u prvi plan izbila kada je nedavno snimila spot u kome se naga šeta po autoputu u Makedoniji, otkriva da voli da isprobava razne poze, a da bi doživela pravi vrhunac, dečko mora prvo da je ljubi po vratu. Nikada neće zaboraviti vođenje ljubavi u avionu, na visini od deset hiljada metara, kao i svoje najzanimljivije seksualno iskustvo - u liftu.
Lj. Arsenovic, Kurir

Koji deo muškog tela te najviše pali?
Volim kada muškarac ima lepe šake, to mi je fetiš. Takođe, široka ramena i direktan pogled iz koga odmah mogu da primetim da mu se mnogo sviđam. E, kada se sve to upakuje, flert, koji obožavam, može da počne!
Idealno mesto i vreme za seks?
- Iako mnogi kažu da plaža nije baš najudobnija, nema boljeg mesta. Zamislite: šampanjac, intimna večerica, more i izlazak sunca koji ćete gledati zajedno... I ogroman krevet s baldahinom je dobitna kombinacija. Ne postoji idealno vreme za seks, svaki trenutak je dobar.
A najluđe?
- To je svakako toalet u avionu. Poseban doživljaj je kada počne turbulencija. Zanimljiv način da se prekrati put.
Najzanimljivije seksualno iskustvo?
- Bilo je to pre godinu dana u Barseloni. Nakon romantične večere krenuli smo ka hotelu, međutim toliko smo bili uzbuđeni da smo to obavili u liftu. Strah da ćemo biti uhvaćeni na delu samo je povećao seksualni užitak. Bilo je kratko, ali slatko.
Da li provocirate partnera na javnom mestu?
- To redovno radim. Događa mi se da tokom poslovne večere na koju krenem sa dečkom neki đavolčić uđe u mene i tera me da radim razne ludosti. Dok on završava poslove, ja mu šaljem vruće SMS porukice ili ga dodirujem stopalom ispod stola. Kakav donji veš preferiraš?
- Najmoćniji je veš krvavocrvene boje. Ta nijansa u kombinaciji sa čipkom i satenom uvek prolazi. Kada god obučem takav veš, osećam se poželjno i seksi. Imam preko pedeset kompletića u toj boji. Provokativan veš nosim i kada sam kod kuće, jer nikad se ne zna kada će krenuti akcija.
Da li te startuju devojke?
- Redovno me startuju pripadnice lepšeg pola. Samo sam se jednom poljubila sa devojkom, drugaricom iz srednje škole, i to je bio razlog da njen dečko raskine s njom. Smešno mi je da joj on taj poljubac sa mnom još joj nije oprostio.
Kakva si u seksu, aktivna ili pasivna?
- Tokom seksa sam žena sa hiljadu lica. U jednom trenutku sam opasna, narogušena lavica koja odmah kreće u borbu i veoma sam aktivna, a već sledećeg znam da budem mala maca koja želi da se mazi i prepusti partneru.
Jestive gaćice
Iako nije imala prilike da kupuje u seks šopu, Mia je na poklon pre nekoliko meseci dobila zanimljiv artikal, koji čuva s namerom da ga iskoristi u pravom trenutku.
- Kod kuće imam jedne jestive gaćice, sastavljene od nekoliko stotina malih bombonica, nalik pezu, ali još ih nisam otvorila. Čekam trenutak kada moj dečko bude mnogo gladan, jer će u suprotnom dobiti šećernu bolest.

Obozava da glumi striptizetu
Seksi igrice za atraktivnu Valjevčanku nezaobilazna su stvar u vezi. Kad god ima priliku, Mia oblači provokativnu uniformicu i baca se u akciju.
- Obožavam igrice, a posebno da glumim profi striptizetu, go-go i trbušnu plesačicu ili medicinsku sestru u okviru predigre. Već sam nekoliko puta to radila i seks se u tim situacijama pokazao kao najbolji.

0 коментара:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP