уторак, 2. децембар 2008.

Novi album Gorana Bregovića "Alkohol"

Sastavljen iz dva dela - "Šljivovica" i "Šampanjac", album "Alkohol" Gorana Bregovica će ljubitelji "Breginog zvuka" moći da kupe u svim mt:s poslovnicama kupovinom "Probaj me 066" kartice po ceni od 500 dinara sa 1000 dinara kredita.
(Foto zvanični sajt)

"Moja ploča se sastoji iz dva dela - 'Šljivovice', live izdanja na kojem se nalaze pesme sa našeg prošlogodišnjeg nastupa u Guči, i finiji - 'Šampanjac' koji je sniman na koncertima u Milanu i Torinu, a koji će izaći u martu 2009. godine", rekao je Bregović za MTS Mondo i objasnio ideju da album nazove upravo ovim imenom.
"Alkohol? Pa gledao sam snimak sa nastupa u Guči i primetio sam da sam mnogo pio na koncertu. Retko kad pijem, ali sam taj koncert bogami...nekako mi je išlo, napio sam se malo, a onda odlučio da napravim baš takav album".
Pesme koje se nalaze na delu "Šljivovica", "njih 13, 14", pesme su koje Bregović i njegov Orkestar za svadbe i sahrane uglavnom sviraju "za svoju dušu".

0 коментара:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP