среда, 10. јун 2009.

Adnan Babajić i Kaja Ostojić: Srce plače ljubav

Ekskluzivac svetske produkcije kuće „Univerzal“ Adnan Babajić predstavio je novu pesmu „Srce plače ljubav“ u prostoru tonskog studija Televizije „Pink“.

Društvo mu je pravila pevačica Katarina Ostojić, koja je sa njim otpevala ovu numeru a sudeći prema reakcijama prisutnih, pesma ima sve predispozicije da postane veliki hit. Inače, pobednik „Operacije trijumf“ već nekoliko meseci živi u Beogradu, gde vredno radi na svom debitantskom albumu.

- Ovde mi je dobro, baš sam se lepo snašao. Povremeno odem do mojih u Živinice, kada ih se uželim. Našao sam novo društvo, ali ne i devojku. Beograd je pun prelepih cura, ali sam trenutno preokupiran karijerom, pa ne stižem - kaže mladi pevač za „Alo!“.
Kako je Babajićeva velika želja bila da predstavlja svoju zemlju na „Evrosongu“, upitali smo ga da li i dalje ima takvih ambicija.
- Naravno! Sto odsto ću se prijaviti sledeće godine, a čuo sam čak da će me oni sami pozvati i ponuditi mi pesmu. Velika želja mi je da učestvujem na tom takmičenju, što je i normalno jer svako voli svoju zemlju - priča Adnan, a na pitanje da li misli da bi se ove godine, da je učestvovao, bolje plasirao od „Regine“, odgovara:
- Da sam ja otišao, verovatno bih bolje prošao jer omladina bolje prolazi na tom takmičenju. Drago mi je što je „Regina“ ove godine predstavljala Bosnu i poštujem te muzičare. Pesma im je bila ekstra. Žao mi je što se nisu bolje plasirali, ali i osmo mesto je dobro. Sledeće godine direktno idemo u finale, mislim, ja idem - u šali je zaključio Babajić.
Pevačev otac Hajrudin Babajić nedavno je imao infarkt, što je Adnana potpuno izbacilo iz takta.
- To me je skroz poremetilo i loše uticalo na mene. Kada je tata imao infarkt, vozač me je bez reči odvukao kući u Živinice, nisam imao pojma o čemu se radi. Tek tamo sam saznao i baš mi je bilo loše, nije mi bilo ni do provoda ni do bilo čega.
Izvor: Alo!

0 коментара:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP