уторак, 9. јун 2009.

Silovao trudnu mladu iz 48 sati svadba

Poslednji par koji se venčao zahvaljujući emisiji „48 sati svadba“, Ivana (18) i Aleksandar Jevtić (34), očekuju bebu, ali i završetak sudskog procesa koji se vodi pred Opštinskim sudom u Požarevcu, i to za silovanje, pise "Alo!"

Naime, Ivanu je silovao kućni prijatelj R. S. (52) dok je bila u drugom mesecu trudnoće sa tadašnjim dečkom, a sadašnjim suprugom Aleksandrom, pise beogradski dnevnik "Alo!".

- Za Novu godinu brat mi je došao iz Francuske i želela sam da ga vidim, pa samo otišla u selo mojih roditelja Šetonje. Bila sam dva dana tamo i rešila da se vratim u Jagodinu. Pošto je bio praznik, autobusi nisu vozili do Svilajnca, gde je trebalo da uhvatim autobus za Jagodinu. Pozvala sam dugogodišnjeg kućnog prijatelja R. S. da me odveze. On je pristao i posle pet, šest kilometara počeo je da mi priča kako sam ja loša, šta će meni Aleksandar, da ja mogu da zadovoljim boljeg muškarca. Taj čovek me poznaje još od detinjstva, dolazio je na moje rođendane, na naše slave. Skrenuo je s puta, prepirali smo se, hteo je da bude sa mnom, ja nisam htela. Međutim, u jednom trenutku me je udario po licu. Počeo je da me udara kolenom i prešao na moje sedište. Ja sam vrištala, ali nikog nije bilo da mi pomogne. Pala sam u nesvest i kad sam se osvestila, osetila sam da me siluje. Molila sam ga da to ne čini. Rekla sam i da sam trudna, ali on nije verovao. Kad sam stigla u Jagodinu, nisam smela da ispričam Aleksandru šta se dogodilo, ali on je video da nešto nije u redu i počeo je da me pritiska da mu kažem šta se desilo. Tek sada preživljavam ponovo sve što se dogodilo i strašno mi je - priča Ivana.
Ona je uspela da ipak kaže budućem suprugu šta se dogodilo. Aleksandar ju je odveo kod ginekologa, prijavio slučaj policiji.
- Ginekolog je ustanovio da je silovana i sve te analize smo priložili uz prijavu. Imala je modrice po telu i tragove prstiju po rukama i nogama. Nije ona to htela, to se dogodilo. Jedino mi je žao što je taj čovek na slobodi, a treba da bude u pritvoru do okončanja sudskog procesa jer je priznao delo. On je hteo preko advokata da se nagodimo, da plati, ali mi nismo prihvatili. Kada su njeni roditelji videli kako sam je podržao, shvatili su da je volim i počeli su da me poštuju - kaže Aleksandar.
Ivana kaže da je jedina njena podrška u ovom strašnom događaju bio Aleksandar i da je to učvrstilo njenu ljubav prema njemu. Ivana je 24. maja napunila 18 godina, za dva meseca će dobiti bebu a do tada se nada da će Aleksandar naći posao.
Izvor: Alo!
Ceo tekst procitajte OVDE!

0 коментара:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP